tisdagen den 5:e oktober 2010

We need to talk

Det är inte ni. Det är jag.
Jag har börjat en utbildning som är jävligt intensiv.
Om jag råkar få fem minuter över det närmaste året ska jag berätta för er om den.

Okej, tänker ni. Det här ändrar väl inget mellan oss?
Jo, jag är rädd för att det gör det.
Jag kommer inte alls ha samma tid att hänga här, eller på facebook.
Men jag menar, jag tycker ju så mycket om er. Det här innebär ju inte att det är slut mellan oss.
Bara att det blir lite mindre intensivt, det här med bloggandet.

Och att vi inte kan fortsätta träffas som förut. Det kommer att bli lite annorlunda. På kvällar och helger. Och kafferasterna! Jädrar, vad jag ska optimisera mina kaffepauser! Istället för att springa iväg till kaffeautomaten och dricka sötat, jolmigt kaffe ska jag logga in på blogger för att njuta av några stulna ögonblick tillsammans med er.

Är det okej? Jag menar, det är eventuellt så att jag kommer att behöva er mer än någonsin nu.

XXX

Sara

31 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till :) Vi ses.

Peppe sa...

Vi väntar på dig.

annii sa...

åh var så säker på att vi finns här, m dig i tanke och hjärta. kram

Anonym sa...

Helt ok och Lycka Till! Hejar på medan jag väntar....

Gunilla

Maria sa...

Vad läser du?

5 minuter är bättre än ingenting! : )

dieAtze sa...

Lycka till Sara! Du skriver underbart we'll be waiting for you!!

Kati

Anonym sa...

Kommer att gå in och stämma av att allt är ok med dig med jämna mellanrum. Förstår att du inte kommer att ha lika mycket tid.

Lycka till!

//Lapinette

Anna sa...

Stressa inte mer än nödvändigt. Vi hänger här glatt på helger och kvällar.
Hoppas det blir roligt!

Sara sa...

Oh, vad fina ni är. JÄttefina.

Rebecca sa...

Du kommer vara enormt saknad. Men som övriga skriver så finns mina ögon här för att läsa dina välkomponerade meningar när du väl har tid att publicera dem.
Lycka till!

Karin sa...

Det är klart att det är okej! Du har skämt bort oss hittills så nu får vi väl bjuda igen lite. Lycka till med utbildningen, berätta mer!

Molly sa...

Lycka till med utbildningen!

mittlillaknytte sa...

Spännande med en ny utbildning! Du får förstås gärna berätta mer om den, när du hinner. Fördelen med bloglovin är ju att man kan se när du (och andra man följer) har skrivit nytt, så man behöver inte gå in på bloggen och bli besviken för att det inte har kommit något nytt.

Ser fram emot nya inlägg om än inte lika ofta!

Isabelle G sa...

Bien sûr c'est okey :)
Skickar dig styrkekramar till ditt nya val. Spännande!

(Har också börjat en ny utbildning, nytt spår i livet, helt nytt spår...skräckblandad förtjusning är ordet...)

KRAM

martina sa...

Lycka till! Jag kommer att sakna dina dagliga uppdateringar. Du kan få det mest vardagliga inlägget att bli intressant, roligt, rörande, vackert. Tack för att du delar med dig av ditt liv!

Martina Levinsson sa...

Lycka till! Jag kommer att sakna dina dagliga uppdateringar. Du kan få det mest vardagliga inlägget att bli intressant, roligt, rörande, vackert. Tack för att du delar med dig av ditt liv!

Erica sa...

Jag hoppas din utbildning både är intressant och rolig. självklart kommer du att vara saknad, men något gott kan man alltid vänta på ;-D

Sara sa...

Nu smygläser jag era kommentarer pâ kafferasten.
Fina ni!
Men självklart kommer jag inte att försvinna! Det är bara det att jag inte kommer uppdatera en gâng i kvarten, och kommer inte hinna jobba med fotoredigering och sânt. Men dagliga uppdateringar kan jag nog inte hâlla mig ifrân...

Colombialiv sa...

Klart vi väntar! Lycka till på utbildningen!

anna of sweden sa...

Bara du inte överger oss helt så är det okej!
Stort lycka till nu!

Kram!

Anonym sa...

kommer såklart sakna dej men den som väntar på något gott ;)

Vad är det för utbildning? du håller oss på halster! eller har jag missat något?!?!

Kram Angelica

Marie sa...

Lycka till!

Ingela sa...

Jag kommer alltid titta in här, även om du skriver sporadiskt. Önskar dig all lycka med utbildningen!

Kramar

Anonym sa...

GOOD LUCK! ♡♡

Happy bunny.
xx

Anonym sa...

GOOD LUCK! ♡♡

Happy bunny.
xx

Anonym sa...

ojojoj, saknar dig redan...

Anonym sa...

ojojoj, saknar dig redan...

Sara sa...

Men oh, vad ni är gulliga som kommer med sâ mycket lyckönskningar och hejarop!
TACK!
Klart jag ska berätta om utbildningen, inget hemligt, jag har bara inte haft tid!

Anonym sa...

Noooo OH NO. Not okay eller men JO fast riktigt SORGLIGT för min del ---MEN roligt för din del -och det är ju det viktiga! du ska vara STOLT -- jag hoppas att du kommer stormtrivas! men SNYFT! hur ska det bli nu :o):o):o) tror jag ska ta en chokladbit för att peppa mig nu :o) ifall jag mister din blogg! den har varit en mysig vardagsvana!!! och jag kommer ju i alla fall fortsätta surfa in dagligen!!! sooo Okej liksom.
Lycka mycket till!

Emelie sa...

Men vi finns här och läser med glädje det du har tid att producera. Men jag kommer nog allt sakna dina kloka och tänkvärda iakttagelser. Men det är klart att du ska satsa på din utbildning nu. Ibland måste man ju. Stort lycka till!

Kram Emelie

Sara sa...

Men jag kommer ju inte alls att försvinna (som ni kanske märker)... Bara lite mindre inlägg.

KRAMAR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...