måndagen den 18:e oktober 2010

Loving you is CherryPie. Cherry on top award.

Men wow.
Två av mina favoritas i bloggosfären tycker att jag är a cherry on the cake: Kristina & Mia.

Och nu måste jag avslöja tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.
Och närmast hjärtat - det som ibland svämmar över av kärlek och tacksamhet - ligger min familj - den lilla, C & V, och den stora, den med syskon, föräldrar, mostrar, kusiner, släktingar, ingifta och tillkomna. Allihopa.
Sedan: Mina vänner. De riktiga. De som funnits där sedan länge, länge, och de som är nyare.
Och: Hälsan. Låter som en sliten klyscha, men att vara frisk och stark är en gåva. Men ibland behöver man bli riktigt sjuk för att förstå det.

Originellare än så blir det icke. Men vad är viktigare än kärlek och hälsa? Allt det andra är bara detaljer.

Okej. Mina egna körsbärsbloggar:
TEahousE.
Anna of Sweden.
AnnikA.
När du Inte oRkar ringA en vän.
LiveT &HeLsingFors

Voila.

4 kommentarer:

Mi sa...

Oh - vilken ära fina du! Gros bisous på dig!

Hanna sa...

Vad fint, tack snälla du!

mia sa...

Vad bra att du blev glad. Jag blev i efterhand nervös över min formulering. Att den lät lite fel liksom. Men vad jag menar är förstås att jag ser upp till dig, hur du tagit dig igenom allt och är snygg, smart, gift med en apsnygg man, har ett übergulligt sockergryn, grym karriär in the making och alltid har härlig humor och självdistans. Om jag fick byta hjärna, skulle jag nog byta med dig. Ja, så är det faktiskt.

Bisou

Sara sa...

Men gulliga ni!
Och Mia, jag blev jätteglad, no offense taken, bara ömsesidigt gillande!!
XXX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...