fredagen den 15:e oktober 2010

Friends&Food.

Gårdagens middag med Anouk och Shani. Att man kan gå så här tunnklädd en kväll i slutet av oktober är ju underbart, underbart.
Annars: Synd att jag misslyckades så kapitalt med att föreviga mina fina vänner. De är stunners, även om det inte riktigt framgår. Vi är även ett mycket internationellt sällskap: Jag från Sverige, Anouk från Quebec och Shani från Storbritannien/Tanzania.
Och ja, jag är inne på tredje dagen av serious rödvinspimplande.
Det går utför, amigas. Utför.

4 kommentarer:

Annika sa...

Nejdå! Det går framåt. Kör hårt!

Johanna sa...

Skulle just säga som Annika. Framåt. Så länge du inte pimplar vareviga dag, så... ;) Nu visar det ju mest att du har ett socialt liv och det låter väldigt trevligt!

Sara sa...

Haha, ja kanske ni har rätt?

Ingela sa...

Hehe, jag känner igen mig. Den här veckan har gått i vinets tecken. Först fira att jag fått nytt jobb (jag ocg David delade på en flaska champagne) och sedan trevig tjejmiddag med 3 rejäla glas vin. Har varit småbakis på jobbet 2 ggr den här veckan. Har aldrig hänt förut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...