lördagen den 30:e oktober 2010

Saturday night fever.

Sweet god, bring me some självdisciplin.
Just nu har jag zero sådan.
Borde ägna mig
åt benchmarking, marketing mix, strategier och allehanda kalkyler.
Inte okynnesätande, nöjessurfande och bloggande.

Golven är iskalla nu. Jag har tjocka sockar, fjärilar i bröstet och tankarna i tusen fraktioner, splitter överallt.
Hey, ett glas vin, ost och lite bänkmarkerande p
å det.

Trevlig lördagskväll, hoppas ni gör annat än att sitta framför datorn. Jag är patetisk.

6 kommentarer:

Eleonora sa...

Här är jag, din patetiska surfsyster i kvällen. Kram va.

Sara sa...

Oh, ett ljus i min mörka lördagskväll! I hear you sister!

Mimi sa...

Satt framför datorn hela kvällen, a singlelife liksom ... Ja, jag känner mig patetisk ocksâ.
Kram

Sara sa...

Mimi: Det känns ju underbart att jag inte är den enda!

Krokofanten sa...

Räkna in mig också!! :o(

Sandra sa...

Vi är nog en del filurer som tillbringar för många timmar här...patetosystrar, men glada är vi =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...