söndagen den 3:e oktober 2010

Indiansommar. Saint François, 3e Oktober.

11 kommentarer:

Estella sa...

Vad härligt med korsikansk brittsommar, här är alla sådana förhoppningar helt bortblåsta... sedan länge!

Helen sa...

Åh, vad jag längtar efter att få bada i ett turkosfärgat, ljummet hav...

Kram!

It´s all about me sa...

Gud vad härligt och gud vad snygg du är :)

mia sa...

Nu dog jag lite. Sitter och skriver på en 30-sidig hemtenta med flötigt hår. Dessutom har jag förätit mig på choklad och himlen utanför ser ut som den vill skära av sig handlederna. Vilket inte direkt hjälper mitt humör heller.

Jag behövde verkligen inte se turkost ljuvligt vatten just nu. :)

Karin sa...

Jag var iofs också på stranden igår men det var inte alls lika vackert. Höga vågor och massor av kitesurfare... Jag vill också ha turkost lugnt vatten!

Sara sa...

Estella: Här hade vi nästan 30° idag... SkÖnt!

Helen: Det är lyx!

It's all about me: Som sagt, lyx!

Mia; Oh, nej. Sorry... ;)

Karin: Jag vill ocksâ hellre ha lugnt och fint vatten, utan vâgor, utan surfare...

Maria sa...

Så fina ni är du & din dotter!

Lisa sa...

Vilka vackra bilder pa er tva!

Lisa sa...

Så underbart härligt det ser ut! Och fantastiskt fin bild på dig och Véra.

Sandra sa...

De senaste dagarna har jag badat i ditt hav. Jag tror sällan det varit så ljuvligt som nu, i oktober. Uppvärmt och lugnt.

Sara sa...

DEt är underbart när sommaren kommer in i en andra andning! Sandra, var är du?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...