fredagen den 8:e oktober 2010

Märkliga trender, del 567

Ja. Här är den. Majes trendiga skinntop.
En t-shirt i konjaksfärgad lammnappa.
Ett koncept som får mig att undra:
Är det praktiskt?
Kan man köra den i 40°?
Är det bekvämt?
Kan man ta av och p
å den själv?
Är det snyggt?
Är det tidlöst?
Är det
årets om du bara köper ett plagg i år låt det bli detta?

Jag vet inte. Men jag skrattade ganska mycket när jag föreställde mig själv i den.
Själva färgen är lite riskabel, det kan se ut som om man är naken, på lite avstånd.

10 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Om man blir lite varm under armarna, andas den då eller rinner det liksom ut?

mia sa...

HM Trends version är snyggare skuren än denna men jag måste säga att det är galet fint. Till jeans, stort halsband och ett par klackar. Så läckert.

Eleonora sa...

Jag fattar ingenting. Men jag kan i och för sig mest bara titta på tre fjärdedelar av min garderob och minnas hur det var när jag rymdes i dom där kläderna. Eller inte behövde ha en smidig ingång till bysten oavsett tid på dygnet.

Sara sa...

Sötaste Eleonora: Är det amningstoppar du är ute efter skulle jag inte rekommendera den här. Den verkar knepig.

Johanna sa...

Oj, så fult!

Underlandet sa...

Hehe, den var rätt anskrämlig, om jag får säga det själv...

Maria sa...

Haha, jösses. Det där djuret, om det är äkta skinn, var det med på noterna att det skulle sluta såhär illa? : )

KARLAVAGNEN sa...

Lite Silence of the Lambs varning tycker jag.

Eleonora sa...

Känns som kombinationen läckande mjölk - tajt skinn vore ganska läskig också. Äe, jag får hålla mig till mina bomullstoppar med fiffiga luckor och töjbara ingångar några månader till.

Sara sa...

Mia, ajg kan se det framfôr mig. Och i TEORIN, visst. Men svårburet in real life. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...