onsdagen den 6:e oktober 2010

Skjortans vara eller icke vara

Att kliva upp på morgonen när klockan ringde för att ställa mig och stryka en skjorta var en händelse som kändes så surrealistisk att jag alldeles kom av mig sedan.

Annars gillar jag idén med skjortor, jag tycker alltid att det är hur snyggt som helst. P
å andra. Jag har svårt att få till det på mig själv. Det ser lite ut som jag klär ut mig till revisor, och jag har dessutom en förkärlek för att exponera nacke och nyckelben.

Jag uppdaterar senare. Kanske med bild på dagens skjort-outfit, kanske inte.

7 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Skjorta funkar inte på mig heller, lite frau Helga över det hela. Lite stelt och tyskt, men det kanske mest är för att jag ser så obekväm ut i hela uppenbarelsen.

Livet runt 30...5 sa...

Skjorta funkar inte på mig heller, lite frau Helga över det hela. Lite stelt och tyskt, men det kanske mest är för att jag ser så obekväm ut i hela uppenbarelsen.

Eleonora sa...

Jag är också dålig på skjortor. Känner mig som min mamma och även om det inte är det sämsta är det ändå inte helt...bekvämt.

mia sa...

Jag ÄLSKAR skjortor!! Jeansskjortor är nya favoriten annars har jag både klassiska Ralph L och rutiga trendiga saker. Älskar skiten.

Anonym sa...

Ja skjortor är svårt! Jag gillar nog med casual skjortor som gärna får vara lite skrynkliga..
Men det är väldigt fint när någon får till det med en mer dressad variant!

Ingela sa...

Ja skjortor är snyggt, likaså jeans. Jeans avskyr jag och jag bestämde mig för att aldrig mer köpa jeans efter det sista paret jag köpte. Förresten, jag är IT-revisor men inte klär jag mig i skjortor varje dag ;) Men jag kanske borde haha!

hannah sa...

Jag gillar skjortor, men hatar att stryka. Och skrynkliga skjortor är inte fint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...