tisdagen den 26:e oktober 2010

Och så här såg vi ut då...

15 kommentarer:

Ingela sa...

GRATTIS Véra på din 2-årsdag!!!

Många kramar från oss

Tigertass sa...

Så fin. När jag ser bilder på mina barn som nyfödda har jag svårt att greppa att dom varit SÅ små. Se dom växa och lära sig saker är verkligen häftigt. Slår allt annat. Hoppas ni hela familjen får en trevlig "Vera-födelsedag".

Annika sa...

Det händer något i bröstet när jag ser på bilder av sådana små nyfödingar...plötsligt blir jag väldigt gråtmild; förmodligen vid tanken på att jag inte ska föda några fler barn...
Ljuvliga bilder. Grattis till er fina flicka! Tvååringar är en härlig sort ;).

Ingunn sa...

Gratulerer til den lille, store jenta og hennes vakre foreldre! Hurraaaa! Jeg får tårer i øynene og brystspreng bare av å se bildene, haha... Vår datter er nå 3 måneder og jeg syns det er HELT vilt å tenke på at hun skal bli like stor som Véra.

Anonym sa...

Happy Birthday Véra!
To be 2 is the best...Have fun fun fun !!

Happy bunny

xx

Helena sa...

Grattis till dig på FÖDELSEdagen!

Det där fattade man inte innan man fick barn...att födelsedagen är så fylld av känslor för mamman. alla minnen som kommer tillbaka. gråten och lyckan och tacksamheten...och den lilla stora sorgen att de växer upp och iväg från en...

grattis till två år tillsammans!

Sandra Gustafsson sa...

Fatta att jag har en sån som plötsligt blev 16 år. SEXTON.
Han är två huvuden längre och jag når inte runt att krama honom för att han är så krallig över ryggen. Min bebis liksom.

Johanna sa...

Herregud vad söt, jag blir alldeles till mig. Grattis till Véra!

Colombialiv sa...

Grattis på födelsedagen, Véra!

anna of sweden sa...

Så fina bilder! Och jag tror bestämt att hon är sig lik - lilla Véra! Än en gång - grattis till er!

Helen sa...

Massor med grattiskramar till söta Véra på hennes 2-årsdag!!

Och visst syns det att det är hon på bilderna.

Hoppas att ni får en fin dag tillsammans!

Sara sa...

Vad rara och fina ni är! Det betyder mycket för mig, de här hälsningarna!
XXX
Sara

Maria sa...

Grattis till fina Véra!

Emelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emelie sa...

Grattis grattis en dag för sent till fina Véra! Och grattis till dig som fått och uppfostrat ett sådant litet underverk. Du skrev så fint om förlossningen, så där in i själen fint. Jag gillar också ert (korsikanska?) sätt att fira födelsedagar med champagne och macarons, tror jag ska sno det till min födelsedag nästa vecka ;)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...