torsdagen den 24:e mars 2011

Dagens: Rött och turkost.

Mina skor med absolut högst value-per-wear-värde: De röda pumpsen. Jag älskar dem. Har klackat om dem tre gånger redan och om de någonsin överger mig... Suck.
Annars: Bl
å kavaj, med lite glitter i tyget, och det där glittret är det som räddar mig från att se ut som en lokförare. Och svarta snyggbyxor, eftersom jag skulle på kulturella begivenheter med en hoper territoriella attachéer och inte ville komma i mina mest destroy jeans.
Well, well, det viktigaste: Ser ni ljuset, amigas? Ljuset? (Det där som dessutom f
år alla skavanker att framträda på fotona?)
Nu dränker det oss, det är ingen återvändo. Vår.

3 kommentarer:

Katariina sa...

Ljuset har kommit till Stockholm också men man får hålla i hatten för det blåser så in i bomben! Snygga röda skort! Funderar starkt på att köpa röda byxor. Har inte haft färglada brallor sen 90-talet men rött är snyggt!

Ingunn sa...

Enda et plusspoeng til Corsica: Man kan gå i de nyyydeligste pumps allerede!

Familien her gjør seg klar til å prøve livet i Italia straks, og jeg kommer garantert til å savne en hel drøss ting i Oslo og Norge - men come on: pumps i mars? Oh yeah!

Maria sa...

Tänk om jag hade kunnat promenera i snygga röda pumps idag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...