tisdagen den 8:e mars 2011

Yes, those are sequinned leggings.


Äsch. Vem vill ha platt mage när man har ett par paljettleggings?
Jag har kollat på dem huuuuur länge som helst, sedan här.
Men jag slog aldrig till.
Och nu bara: Benetton säljer (säljer och säljer, de slängde dem i princip efter mig) ut paljettleggings för - f
åniga - 4 euro.

Eventuellt kommer jag att se ut som Victoria Beckham när jag f
år dem p
å mig. (Eventuellt bör jag då införskaffa en jävla effektiv pushup-behå.) Ska inviga dessa galna byxor snart. Tänk att jag var en sådan leggings-motståndare länge. Märkligt.


8 kommentarer:

sagt o gjort sa...

Wihoo va fint!! Tror de kommer klä dig perfekt.

Hanna sa...

(Undrar hur du kommer att ta det här...) Mina två tjejer på 5 respektive 3 år har exakt sådana, fast från KappAhl. Ett par svarta och ett par silvriga var. Jag tycker att de är grymt roliga. Den luttrade pappan undrade vilket land de skulle representera i Eurovision song contest...

anna of sweden sa...

Oh, dear. Jag ser inte Fru Beckhamns leggings. Jag ser bara det som håller på att trilla ut.

Johanna sa...

Känns skönt att du blivit omvänd! Leggings är så himla praktiskt, det funkar till så mycket.

Extra snyggt när de är lite genomskinliga och man inte har en tröja över rumpan och ens blommiga trosor lyser igenom... ja, för ett par sådana har jag sett i London! Fantastiskt läckert!

Livet runt 30...5 sa...

Jag säger som Anna of Sweden, jag missade benen när ögonen fastnade betydligt högre upp;-)

Jessica - bymom.se sa...

Jag äääälskar paljetter och leggings. Så paljettleggings flyttade in hos mig för länge sen. Du kommer att bli supersnygg! :-)

Sara sa...

Sagtogjort: :D

Hanna: Haha, jag vill ha till Véra ocksâ! Min make kom ocksâ med nâgon liknande kommentar...

Anna: Lugn, jag har ingenting upptill som kan konkurrera med leggingsen!

Johanna: Konverterad!

Kristina: Typiskt dig!

Jessica: Jag är lite sen med sâdana här trender!

brysselkakan sa...

Men jösses... jag hoppas hon inte behövde hoppa får då...

Snygga leggings i alla fall! Och 4€, vilket fynd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...