tisdagen den 8:e mars 2011

Platt mage pâ 4 dagar.

Syrran säger pâ chatten att hon ska till Iksu och tona sina magmuskler. (Eftersom ny bikini eftersom Korsikaresa)
Det stressar ihjäl mig.

Min mage är sâ totalt otrendigt otonad. Jag har inte gjort en sit-up sedan jag bodde i Sundsvall och hade ett skitdyrt gym-kort. Och orka göra plankan, liksom.

Hur som helst blev jag sâ stressad att jag mâste köra nâgot sâdant därnt "fâ platt mage pâ 4 dagar-program". Eller, va fan, börja injicera graviditetshormon.

*deppar och dricker cappucino efter tre-rätterslunchen. Fan, crêpes till efterrätt.*

9 kommentarer:

liten sa...

Jag åt en bullens med mitt sjuka kid så jag är grön av avund på din tre-rätters lunch...det är jag iof alltid.

Anonym sa...

Du är helt underbar! :)

Duktiga Tjejen sa...

Jag får fan aldrig platt mage vad jag än gör.

Frida sa...

finaste sötnos. jag tränar som en tok (typ) och har ändå degig mage. och ett ständigt sug efter söta onyttigheter. suck.

Sara sa...

Liten: Fast en bullens är väl inte så dumt?

Anonym: Fast putmagad.

Duktiga tjejen: Samma här. VAD jag än gör.

Frida: Begriper inte. Tretusen situps om dagen och jag skulle förmodligen inte ha platt mage. Äsch.

Christine sa...

Haha! Platt mage har bara 17-åringar med bra gener. Vi 25 plus:are får acceptera läget ;)

Men ändå, beach 2011 here I come *tar en macaron*

Johanna sa...

Tona magmusklerna? Det var ett nytt uttryck för mig! Själv käkar jag pannkakor till förrätt, huvudrätt och efterrätt och så lite kakor efter det. Beach 2011, var är det? Jag ska ändå jobba, som vanligt.

Anonym sa...

Instämmer med Christine med tilläget att jag har aldrig haft sexpack ens när jag toktränade när jag var 17, eller 21... Och att muskler inte alltid är snyggt, en potbelly kan vara sexigare än Madonnas armar! Tänk Pulp fiction! och det viktiga är ju att man har det skönt. Jag dömer inte folk i bikini... Jag njuter bara av att ligga och sola istället. Varför ödsla tid till att vara avundsjuk? Det är ju typ t.o.m. dödssyndigt eller?
Isabelle

Sara sa...

Jag blir sâ glad över era kommentarer: Pepp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...