torsdagen den 3:e mars 2011

KakaO.

Har bodylotion med kakaosmör och kakaobönor. Lite vanilj också.
Luktar jättegott.
Någonting med den där doften är så trygg, men samtidigt lockande och helt oemotståndlig.

God, liksom. Och jag var helnöjd tills jag ins
åg att jag gått runt i ett par veckor och doftat tigerkaka. Precis så.

Och plötsligt ins
åg jag varför jag senaste månaden bakat mer tigerkaka än jag tidigare gjort under hela mitt liv: Mitt doftminne och mitt undermedvetna m
åste vara de enda ansvariga för detta märkliga fenomen.

Men eftersom jag är storkonsument av krämer är den snart slut. Nästa burk i badrumshyllan är ett body butter med doft av gurka. Spännande.

4 kommentarer:

E sa...

Underbart! Då kan vi se fram emot vackra bilder på de mest avancerade gurkrätter framöver då?

Frida sa...

min luktar creme brulée...

Äktenskapstyckaren sa...

Från tigerkaka till gurksallad då..? ;)

Cissi sa...

Då blir det mycket gurka i maten framöver då.. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...