tisdagen den 15:e mars 2011

Frulle.

Häpp, nu har jag blivit av med blod och kissat i en mugg.
Och ni behöver inte undra eller gissa om eventuella grossesser, jag blir liksom inte gravid sâ där helt sonika.

Jag är bara ur form.

Anyway, efter provtagning och plâster fick man sitta i en mjuk fâtölj, bläddra i en glossy, dricka kaffe och äta croissant. Älska fransk sjukvârd.

Pâ tal om det, det här är lite inkorrekt att säga, sâ ni behöver inte säga att jag sagt det, men det svenska sjukvârdssystemet är en grej jag inte saknar med Sverige.

8 kommentarer:

Hovkonditorn sa...

Bra service med croissanter och kaffe :) Hoppas allt blir bra med dig, kram!

brysselkakan sa...

Nä, jag saknar inte heller det svenska sjukvårdssystemet. Är sååå tacksam över hur smidigt det funkar här!

Tina NL sa...

Saknar inte heller svensk sjukvård...Här i NL tycker jag det är näst intill perfect. Men skulle inte tacka nej till crossianter..:)
Hoppas att du får en toppen dag

Lisa sa...

Inte jag heller! Fick fragan om jag inte hellre ville föda i Sverige och svarat snabbt och högt NEJ varpa mina vänner tittade lite konstigt pa mig.

Jag har dock aldrig fatt en croissant, trots tusentals blodprov de senaste aren. Vad har du för tricks?

Hoppas du känner dig bättre snart!

Angelica sa...

förlåt att jag skojade om något så allvarligt, jag tänkte mig inte för. Jag vet ju hur svårt det varit och fortfarande är.
Förlåt igen. *skäms*
:(

//an

Sara sa...

Lisa: Jag vet inte? Har tur med labben, bara? ;)

Angelica: INGEN fara, jag ville bara klargöra. Min första tanke när jag började känna mig sâhär var ju givetvis: Hurra, jag är gravid, men sedan blir jag bara besviken... Men absolut ingen fara!
KRAMAR

Marie sa...

Jag håller med, saknar inte heller svensk sjukvård! Hopppas du mår bättre snart!

Annika sa...

Inte det minsta inkorrekt. Jag vill också ha croissant, en fåtölj och gott kaffe hos doktorn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...