onsdagen den 30:e mars 2011

Say what?

Fred är en person som jag är fullkomligt galen i.
TIll historien hör att Fred är gay, och för att imponera på sina boyfriends på stranden i sommar håller han p
å att kämpa med sina pecs och abs.

Jag ba: Men du behöver inte det, du är jättesnygg som du är!

Han ba: Tack Sara. Du vet, du är inte heller dum. Det är bara det att din rumpa är alldeles för platt. Nedtill är den okej, men upptill skulle du behöva göra den lite rundare. I synnerhet när du har stretchjeans, d
å ser man hur platt den är.

Om det inte vore för att a) jag är galen i Fred och b) jag n
ågonstans har accepterat min platta rumpa och gått vidare skulle jag ha blivit mer än lovligt förolämpad.

Som att jag inte skulle ha tillräckligt med bekymmer, nu m
åste jag gräma mig över min platta rumpa också.





9 kommentarer:

Anna sa...

Det är tur att du är förtjust i Fred, för efter det uttalandet ligger han ytterst risigt till hos mig.
/Anna

Anonym sa...

what? how dumb. i have the feeling your ass is normal and better than most since you are ridiculously skinny. what a complete waste of time to worry about the shape of your ass. on top of it you are married! as long as c likes your ass I guess that is good enough? or are you also looking to pull on the beach this summer?

cruella sa...

Det är bra med rumpor - man ser dem ju inte själv;-)

Sara sa...

Anna: :D

Anonym: I know, complete waste of time!!!

Cruella: Nej, det är ju så!

E sa...

Onödigt av Fred. Folk har klarat sig med bra mycket sämre stjärtar än din, det vet jag av egen erfarenhet.

MVH platta degrumpan i Stockholm

Christine sa...

Haha! Var kanske lite väl ;) Jag håller på att boosta upp min rumpa nu, stenhård trtäning. Eller ja, nästan i alla fall. Kan tipsa om knäböj, hehe.

Sara sa...

Platta degrumpan i sthlm: Du har skitsnygg rumpa, vad jag minns! :D

Christine: Men ORKA göra knäböj! ;)

Åsa sa...

Yoga. That'll give you your very own yoga butt!

Äsch, skämt å sido. Tur att det är en vän. Själv fick jag en kommentar om my behind av en überäcklig granne idag. Om jag inte varit skadad skulle jag skuttat upp i hans köksfönster och gett honom en vänsterkrok!

Frida (syrran) sa...

En obehaglig grej, jag har under det senaste året kanske, stått med ryggen vänd mot hallspegeln och vridit nacken ur led för att kolla in min egen rumpa. Jag har frågat: är den inte ganska platt? Platt och lite.. hängig, liksom. Nu kan jag sluta hävda att det bara är i mitt huvud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...