torsdagen den 31:e mars 2011

Dagens:

Skor: Röda. Kanske kommer jag hädanefter aldrig bära annat än röda skor. Eller turkosa.
Läppar: über-glossiga. Räknar med bländande spegeleffekt, sâ att ingen ser mina ledsna ögon.
Väder: 20°&sol.
Längtan: Efter grynet. Räknar sekunder tills jag kan hämta henne frân dagis.
Lunch: Lasagne&Pommes frites. Ost&Päron. Crème caramel. Fuck beach 2011.
Tanke: Aldrig mer pommes frites/jag har ansvar för mitt liv/Jag saknar mitt gamla efternamn
Uppvaknande: Jobbigt.
Okoncentrerade syssla: Marknadsföringsmixen.

5 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Och en kram och innerlig tanke från mig.

IsabelleG sa...

Skor: Svarta boots ...
Läppar: Ekologiskt gloss, färg nude
Väder: +8 dis.
Längtan: Efter medelhavet o solen
Räknar: Tråkiga minuter kvar till att laga kvällsmaten (Sjömansbiff)
Lunch: Pastarester med skinka o soltorkade tomater.
Tanke: När sopas allt grus bort från trottoarerna
Uppvaknande: ?
Okoncentrerade syssla: Plugg vid datorn.

Var inte meningen att göra en egen lista...
Kram

Tillefiffen sa...

Tänk på att livet går upp och ner och att vissa saker är värda att kämpa för. Men visst är det svårt, kanske ännu mer när man befinner sig långt hemifrån.

Sara sa...

K: TAck!
Isabelle: Man strukturerar tillvaron med listor... ;)

Tillefiffen: Verkligen upp och ned. Och avstândet känns nästan oöverstigligt just nu.

Anonym sa...

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...