tisdagen den 8:e mars 2011

Diet plan.

Det nyaste i dietväg: Att injicera graviditetshormon och livnära sig pâ 500 kalorier om dagen.
Lâter kanon. Verkligen.
Man bara: Är det första april? Är människor galna? Är det mig det är fel pâ? Borde man prova?

EDIT: Preparatet man injicerar själv är ett derivata av gravida kvinnors urin. Och en expert uttalar sig försiktigt: "I don't think it promotes healthy eating habits."
Nähä? Att svälta sig och injicera utkissade hormoner? Skulle inte det vara bra?

7 kommentarer:

Cissi sa...

Verkar helt j*vla vansinnigt! Hur kan man göra så mot sin kropp?? Klart man går ned i vikt om man äter 500 kalorier/dag - måste man injicera hormoner på det också. Vilka knasbollar det finns...

Linna J sa...

Graviditetshormon? Ja för graviditeten plockade ju verkligen fram ens mest slimmade jag?!

Sara sa...

Kanske är det det ständiga illamâendet man är ute efter?
Det stâr i artikeln att "the hCG will prompt their bodies to carry away and metabolize fat that has been stored where they least want it — in their upper arms, bellies and thighs."

Mimi sa...

Jag säger bara.. HALLÂ??? Vart är världen pâ väg??

Linna J sa...

Hm, själv har jag inga minnen av att min kropp började hårdbränna lårfett och annat under graviditeterna ...

Molly sa...

Men fy sjutton vad sjukt!

liten sa...

Man skrattar ihjäl för att folk är så dumma och gråter lite över mänskligheten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...