tisdagen den 23:e oktober 2012

Ciao bambini.

- Mammas älsklingar? Nu lyder ni farmor och farfars minsta vink, verkställer varje order och går i takt till parken utan att släppa taget om ställföreträdande vårdnadshavare? Medan mamma och pappa
åker iväg några dagar? 


Inget svar. En tuggar på en sladd, en annan svarar bara om hon tycker att det man sade var intressant. 

Oh well.  Det här kan låta lite märkligt, men det är första gången jag lämnar den minsta, och andra jag lämnar den största. Det verkar vara mindre dramatiskt för dem än för mig.

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Åh, spännande, vart ska ni åka då?

Anonym sa...

Oh men tänk när du kommer tillbaka! Tror det är jättebra att lämna bort lite och hämta nya krafter. Sedan kan man leka sönder barnen när man ses igen. Ja och krama ihjäl de lite med!

barajagjohanna sa...

Äsch, eftersom ni inte bor nära några släktingar är det väl inte så konstigt att ni inte lämnat bort den minsta.

Mysigt att ni får åka i väg, ha det så härligt!

Johanna i Berlin sa...

Det där med att bara svara när det är något intressant känner jag igen. Min treåring gör precis likadant. Njut nu ordentligt av Lyon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...