tisdagen den 23:e oktober 2012

Montpellier. Fragment.







6 kommentarer:

Heli sa...

Âh, var i Montpellier för nâgra veckor sedan och blev helt betagen. Sâ fint! Du fâr gärna blogga ännu fler foton frân denna vackra plats! Sâ kan vi som sitter under regntunga skyar drömma oss bort:)

Ellinor sa...

Fantastiskt vackra bilder. Du lyckas verkligen med bedriften att "fånga ögonblicket"
Kram

barajagjohanna sa...

Älskar bilderna! Blir supersugen på att åka till Montpellier.

Malin sa...

härliga bilder! vilka färger!

mia sa...

Det ser så franskt ut! Härliga bilder!

Victoria sa...

Sara,

Jag är inne på din sida nästan varje dag, men de kommentarer jag lämnat kan nog lätt räknas på ena handens fingrar om man tar bort tre eller fyra av dem.

Jag vill bara skriva att jag tycker du skriver väldigt bra och att jag hoppas att du fortsätter blogga. Framför allt ville jag säga att du tar fantastiska foton, på din omgivning, din fina familj, mat, ja allt.

Man kan väl säga att det här är ett fan-mail. ;o)

Mvh/Victoria i Florida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...