onsdagen den 31:e oktober 2012

Ur familjealbumet.

 Marion med Romy. Vet ni, det är så ljuvligt att vara hos släkt - min eller hans - och personer som slåss om att bära runt på och leka med mina barn. Ca donne un sens à tout ça, la famille. 
 
 Sara Thibault gånger två. Den yngre, min nièce, och så yours truly. 

 Marion och Thibault. Hm, olyckligt att ha förälskat sig i en Thibault när man är medlem av en Thibault-släkt. Oh well. 

 Ett litet hörn av släkten. 

 Clémence och Chris.

 Miam. Charles Lafitte grande cuvée. Samma som vi hade när vi gifte oss. Snustorr och perfekt gyllene. 

En liten födelsedagsdonna, som blev förvirrad över allt firande, flera gånger, flera tårtor.

4 kommentarer:

liten sa...

Har du berätat för oss om när ni gifte er? Den historien skulle jag gärna höra....om jag nu får vara så fräck ;-) Din förlossningshistoria är något av det bäst beskrivna och finaste jag läst på webben.

Molly sa...

Thibault Thibault, i värsta fall alltså? Hmm, det finns väl folk som heter Lars Larsson också, och det går ju bra, antar jag.

Sara sa...

Liten: Nej, det har jag nog inte? Det var ju lângt innan blogg och facebook och allt det... ;)

Molly; Ja, fast iofs blir det väl snarare hans efternamn som vinner. ;)

Ulrika sa...

Åh, jag vill ocksa hora brollops historien! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...