tisdagen den 16:e oktober 2012

Födelsedagar coming up.

Min stora vill ha regnbågstårta, ballonger, en dator och ett nytt diadem. Kanske hårspännen, om hon inte får en dator.
Min lilla vill inte ha någonting alls, men jag önskar mig byxor och bodies i adekvat storlek, å hennes vägnar.
Min man vill inte heller ha någonting, men han kanske får en date på tu man hand med mig, när vi har tillgång till barnvakt. 

Jepp, i den här familjen har vi stjärnteckenstatistiken att tre av fyra är skorpioner.

mvh lejonet, som framstår som ett fogligt lamm lite då och då

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är man inte så planerad! Vi har tre födelsedagar i april! /Lisbeth

Anonym sa...

Vad drar hon i storlek ditt lilla underverk? Ska köpa present till en lika gammal och känner att jag har noll koll...tycker inte storlekarna stämmer på min lilla höna! Tack o kram/Em

mia sa...

Hih, har både ett lejon och en skorpion här hemma...

Sara sa...

Lisbeth: Kanske är klassiskt?

Em: Jag köper inget under 18 mânader, det är ingen idé, men franska storlekar är i regel mycket mindre än svenska. Svenska storlekar kan hon nog fortfarande har 12 mân, trots att hon är en riktig rundis!

Mia: Tänker att man skulle ha samlat typ vâgar och jungfrur kring sig för mer harmoni? :D

Anonym sa...

Oj, tre skorpioner i samma familj och det tillsammans med ett lejon. Jag går bra ihop med skorpionerna men har själv två lejon hemma.

Lycka till med inköpen av presenter! En upplevelse (något på tumanhand till maken tycker jag absolut!).

//Lapinette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...