tisdagen den 20:e april 2010

Du behåller din plats i kön

Nervsammanbrott.
Jag har nu plats 63 i kön.
SAS kundservice.
Lönlöst, fruktlöst, frustrerande.

Jag vill åka hem.

6 kommentarer:

Jorun sa...

SAS har en sida på Facebook, se om du kommer fram fortare där. Den fungerade väldigt bra för en dag eller två sedan, nu börjar de kanske krokna.

Tur trots allt att du är där du är, reskassan smälter snabbt av ett par oväntade dagar i London eller New York. Men jag förstår verkligen suget efter att komma hem!

KARLAVAGNEN sa...

Koppla av hjärtat! Du sitter väl inte i sjön? Du bor ju hos familj/vänner antar jag, som tar väl hand om dig. Sikta in dig på att komma hem till helgen eller nåt och försök att gilla läget som de säger i Sverige!

Håll ut!

Cecilia sa...

Åh du har min fulla support,hoppas att du faktiskt kom fram till slut och fick vettiga svar,typ att du kan åka hem snart :)! god natt!

Sara sa...

Jorun; Ja, alltså, de gav ju inga konstruktiva kommentarer, råd, eller upplysningar. Jag blev inte klokare.

Karlavagnen; Nja... Mamma kom iväg till New York och har åkt, jag hänger hos vänner som åker iväg i morgon... Och att komma iväg till helgen... Det står väl tusentals personer på kölistorna?

Sara sa...

Cecilia; Nix, kom inte fram...

Anonym sa...

Till Air France kan man inte ens ringa. Överhuvudtaget. Sedan i lördags. Man kastas genast ut.
Kön sträckte sig flera kilometer utanför deras biljettkontor vid operan. Plats 63 är rätt bra ;O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...