lördagen den 3:e april 2010

Falu rödfärg. Och grön. Och gul.



4 kommentarer:

Åsa sa...

Underbara bilder! Kan inte tro du är i Sverige med de klara färgerna, solen och ljuset. De är lika fina som från Korsika. Gillar alla men den 3:e bilden sticker ut lite, eller nästa bländar mig med sin skarpa vita och röda rand i mitten. Härligt!

Har du bara en vanlig liten kompaktkamera??

Sara sa...

Ja, bara en liten "pocketkamera". Tyvärr. Jag har planer på att i alla fall köpa en halvautomatisk, nu får jag liksom chansa på att kameran "ser" vad jag ser...

Annica sa...

Underbara bilder igen, du har bra öga, lyckas uppenbarligen få kameran att se detsamma. Fördelen med en kompaktkamera ska inte underskattas, den är lätt att få med och gör inte väskan extra tung när man är ute och traskar. Glad vår!

Åsa sa...

Åh, men inte tyvärr! Det blir ju bra!! Superfina!!
Kanske solen ett finger med i spelet också?
Jag har en liten också, gör lite som du och hoppas den ser vad jag ser. Tyvärr gör den inte det ;-) Bara när solen är framme på riktigt så kan det bli en och annan bra bild. Den har t o m 72 (!!!) olika inställningar och jag kan inget om fotografering så jag växlar mellan "auto" och "makro". Tror dock det går att få bättre bilder med kameran om jag bara kunde mer teknik kring kameran och fotografering.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...