lördagen den 10:e april 2010

pånyttfödd

Någonstans mellan chokladtryfflarna och de där tre glasen vitt vin gav jag upp.
Däckade av trötthet och sov... till åtta.
Nu glittrar solen på det som är kvar av snön, Rismyr är tyst, stilla och det är som att befinna sig i en skyddande bubbla.
Jag stannar ett slag i den bubblan.
Och internetuppkopplingen är norra europas sämsta. Men jag har gott om god mat, gott vin, tryfflar, hemgjord muesli, böcker och trevligt sällskap. Så ni behöver inte oroa er för mig.

5 kommentarer:

annai sa...

Det låter ju ganska mysigt. Njut i bubblan :)!

puman sa...

Åh, det låter som om det inte går någon nöd på dig!! Hoppas du njuter! Kram

Annika sa...

Låter underbart. Både att du fick sova, och resten. Njut av den dåliga internetuppkoppligen; ta den som en förevändning i att slippa..det kan man faktiskt behöva ibland.

Sara sa...

Annai; Det gör jag!

Puman; Ingen nöd alls...

Annika; Ibland behöver man det!

mia sa...

Låter härligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...