tisdagen den 27:e april 2010

Ska man våga shorts idag?
Mina vinterben är fasligt bleka, men enda sättet att råda bot på det är ju lite exponering.
Och så klackar, förstås.
Så att folk inte tror att man är turist.
Det är en värld emellan cityshorts och heels och bermudas och flipflops.
En hel värld, I tell you.
By the way. Klackar. Sandaler. Flipflops. Allt detta påminner mig om att det är dags att göra någonting åt mina trista vinterfötter.
Vill ni veta en grej? En hemlis?
Jag har världens fulaste fötter. Alla kategorier.
Därför är den här säsongen extra jobbig.

Fötterna på bilden har ingenting med fötterna i verkligheten att göra. Bilden är från flickr.


9 kommentarer:

Johanna Siljehagen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna Siljehagen sa...

Shorts gàrna, men vill inte chocka vàrlden med bleka bena.

Sara sa...

Haha, jag vet! Liksom så bleka att de drar åt det blå hållet...

Vägen fram vägen till sa...

Du kan ÄTA GOTT men NYTTIGT! Se min receptblogg bara så får du se :)

Sanna sa...

hej !
Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ? Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar
http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

Jan Granath sa...

Hej
Eftersom dina tankar och erfarenheter är ett bra komplement till min blogg http://france-midi.blogspot.com så har jag lagt till en länk till dig. Jag tycker det kan vara trevligt att både ha tankar från pensionärer och yngre om hur det är att bo utanför Sverige.
Du får gärna lägga till en länk till mig om du tycker det är av värde.
Mvh
Jan Granath

Sara sa...

Vägen fram vägen till: Ska jag ta det som en... pik? ;)

Sanna; Okej...

Jan Granath; Ja, vad trevligt! Ska kika in till dig ocksâ!

Anonym sa...

Varför är du så rädd att bli tagen för turist? Det är ju ingen synd att vara resande för skojs skull och även en turist kan väl vara välklädd? (Nej inte alla men några...)
/Maria i Norrbotten

Sara sa...

Maria; Haha, men jag ÄR ju ingen turist! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...