söndagen den 11:e april 2010

Trucs de filles

Jag kan inte låta bli att handla fullkomligt opraktiska saker till Véra. Typ turkosa volangklänningar och små guldskor med rosetter.
Och ni behöver inte påminna mig om att jag sade att vi så långt som möjligt skulle klä Grynet i könsneutrala kläder. Det var innan jag insåg vad mycket skojigt det finns i barnklädesväg. Dessutom måste jag väl passa på nu, innan hon gör tonårsrevolt och vill ha huvtröja och säckiga jeans, och kommer hem med piercad navel och färgat hår.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Underbart sött!

Peppe sa...

dios mio, så söta! om jag klär vidar i likadana så balanserar vi ut könsaspekten?

Sara sa...

Alexandra: Eller hur?

Peppe: Smart tänkt. Mycket smart.

Sofia Pekkari sa...

Jag var i Gävle igår och hamnade på Kappahl. Där hade de kläder i Vintage-tema, supersött, blommigt och med mormorsrutor på liven. Jag som brukar visa mig kylig inför alltför "rosa", föll som en fura. Det får du kolla in innan du far hem igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...