lördagen den 3:e april 2010

Sweet dalecarlie

4 kommentarer:

Anonym sa...

En dalahäst, fullkomlig lycka! =) Otroligt söt! ( nu menade jag inte dalahästen)

barajagjohanna sa...

Alltså... var ni på stan idag? Det MÅSTE varit Véra jag såg! Och jag ångrar mig så att jag inte gick närmare och kollade och hejade! Min kompis och jag gick på gågatan, jag tittade snabbt åt vänster (Falugatan tror jag, gamla bussgatan, längs med nya gallerian) och jag ser en liten unge iklädd brunaktig overall. Kan ju inte vara så många andra ettåringar med den overallen va!?

Sara sa...

Anonym: :D

Johanna: Klart det var Véra! Hon tultade runt inne i sta´n med morfar och bonusmormor så att jag kunder springa i affärer... ;)
Hoppas vi springer på varandra, ser jag dig så hojtar jag!

barajagjohanna sa...

Ååååh vad typiskt att jag inte gick fram och kollade närmare! Så länge du inte springer ute på krogen ikväll så lär vi nog inte springa på varandra - jag åker tillbaka till Stockholm imorgon vid lunch...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...