måndagen den 26:e april 2010

Min rafflande blogg

Jag har en känsla av att min stortånagel kommer att trilla av.

En otäck föraning, och jag vill inte veta hur det slutar.

En oväntad biverkning av alla dessa nätter hemma hos någon annan när min dotters gråt fått mig att gå the zombie walk i annans lägenhet, möbleringar jag i halvsovande tillstånd inte kunnat avkoda; dessa förbannade byråer att slå tårna i.

Min nagel är blå, gör ont, och den håller liksom på att... frigöra sig.

Well, well. Let it go, let it slip away. Frågan är bara hur ont det gör att leva utan stortånagel.

Detta sorterar under Min rafflande blogg, alternativt Mitt fascinerande liv. Jag har inte bestämt än. Nu: Grand crème i solen. Ciao, amores.

4 kommentarer:

Marie sa...

Härligt att vara hemma igen! :) Min värmechock blev inte lika stor som din, men det är betydligt varmare i München än i Sverige!

Och det gör skitont med blå naglar, men när de väl trillar av brukar det bli bätre!

Sara sa...

Hoppas det, det gör rätt ont!
Skönt att det löste sig med hemresan för dig!

puman sa...

Men du... Var har din blogg tagit vägen då? Är det en paus på gång? Hoppas inte, för du ger mig många skratt och glada tankar varje dag jag tittar in! Men å andra sidan har du väl lite att ta igen nu när du äntligen har kommit hem!
Kramar till dig

Sara sa...

Puman; Nej, nej, ingen bloggpaus! Njuter av det vackra vädret, bara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...