fredagen den 1:e januari 2010

Baci et amore!!!

Egentligen ville jag bara visa min fina tunika med broderier och glittriga stenar. Men bilderna bevisar att mitt nyårslöfte borde ha varit att aldrig mer använda lite för ljus fond de teint och sedan bli fotograferad med blixt, med risk för att se ut som en statist ur Thriller-videon. Men nyårslöftet var faktiskt någonting helt annat.
Annars drack jag trop de champagne och somnade sött på kudden kvart över tolv. Idag har vi fullt upp, med nyårslunch hos Audrey och Christophe, och middag hos C:s moster och morbror.
Risk för mer champagne. Men det kan jag leva med.
Mina vänner, nu säger jag pace é salute é libera per voi, pé u 2010!

Jag hoppas att ni följer med La French touch in i det nya året. Jag har lovat mig att det ska bli fantastiskt!

Gott nytt år, les copinettes!

13 kommentarer:

Sandra sa...

Såklart följer jag med bloggen in i 2o1o. Din nyårsafton verkar ha varit fin.

Gott Nytt år Ajaccio!

Ingrid sa...

Man kan aldrig få för mycket av det goda, den saken är klar. Särskilt inte champagne. Jag gillar den här franska stilen att fira nyår, i år blir det ju fyra dagar på raken med champagne.
Gott Nytt År och visst följer vi med dig och bloggen till nya året.

Anonym sa...

Du är otroligt fin Sara.
Självklart
Blir
2010
Det
Bästa
Året
Hitills
För
Oss.

Sinnesro no more no less.

Erica sa...

Du är fantastisk vacker, både utanpå och innuti! Du berikar mig med din text och så länge du skriver så följer jag med ;-)

Anonym sa...

Gott nytt år till dig också!
Jag följer gärna din blogg även detta år. Den har gett mig många glada stunder och minnen från Frankrike.
a-m

Anonym sa...

Nyårskramar från Sven Tis syd till Dig och familjen Sara.
/ Kusin E

M sa...

Vackra damer, vacker bakgrund!!!
Gott Nytt År och kärlek till er.

Emelie sa...

Din blogg är alltid fantastisk :) Jag hänger lätt med 2010 också. Gott nytt år!

Helen sa...

Gott nytt år till dig och din fina familj!

Självklart vill jag följa med på din bloggresa under 2010, också!

Kram!

Anonym sa...

Godt nytt år, ja! Jeg har troa på 2010! Følger med deg utover. Ingunn :-)

barajagjohanna sa...

Du ser fantastisk ut, liksom dottern!

Bonne année de Paris!

Svensk chekchouka sa...

gott nytt âr ma belle!

Anonym sa...

Gott nytt år!

/Anna S.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...