måndagen den 18:e januari 2010

En solo

C åkte till Paris (igen) tidigt i morse, han gav sig av efter vällingpasset klockan fyra, men hann duka fram frukost åt mig innan han åkte, bröd, sylt, yoghurt, frukt och chokladtårta (bara en fransman tycker att det är bra frukost), och han hade till och med mätt upp kaffe i kaffebryggaren.
Men jag känner mig lite mol allena, jag gillar egentligen inte att vara ensam, allt blir så mycket körigare när man har ett litet Sockergryn.
Well, well, vi klarar oss bra, jag och Honungshumlan. Nu ska vi röja upp efter att hon lekt Jordbävning/Tsunami och sedan ska vi traska iväg till dagis.

Hoppas ni får en fin måndag, amigas!

5 kommentarer:

Helen sa...

Mmm, jag vill också ha chokladtårta till frukost!!

Hoppas att din dag blir bra.

Kram!

Hanna sa...

Nejdå, inte bara en fransman tycker att det är en bra frukost; Jag skulle också uppskatta den! Däremot skall det till en fransman för att tycka att den är nyttig...

Två gånger till Paris på så kort tid? Har ni flyttplaner?

Livet runt 30...5 sa...

Åh, jag förstår precis din känsla, ensam och ingen vuxen att prata med samtidigt som en liten ska ses efter hela tiden.

Anonym sa...

Undrar om jag någonsin vaknat till framdukad frukost? På hotell förstås men inte hemma. Snyft..
A funkar igen om man trycker ner den jättehårt :) Maria i nb

Sara sa...

Helen: Ibland är det inte så dumt...

Hanna; Nja, inga flyttplaner mer än att vi skulle kunna tänka oss Paris, men ingenting konkret. Nu är han där på kurs igen!

Kristina: Precis!

Maria; Men du får sätta lite fart på din karl! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...