tisdagen den 5:e januari 2010

På var mans ben till våren

Jag tappade precis ut ett kilo fromage blanc på köksmattan men det var nog bara för att jag var så till mig över vårens mesta byxtrend som jag fick syn på i Glamour: Läderhängselbyxan i shortsmodell. Eller shortshängselbyxor i läder. Eller möjligtvis lädershorts med hängslen?

När man inte tror att modeskaparna (i detta fallet Agnès b) kan hitta på flera trender så är de mer kreativa än någonsin och tar en del bayerska lederhosen, en del Catwoman och en del vettlöshet, och voila: Läderhängselbyxshortsen.

Jag lyfter på hatten i beundran och svär lite över att jag inte har någon bild på detta att visa er. Men det kommer. Nu ska jag ägna mig åt köksmattan.

1 kommentar:

Marie sa...

Såna här läderhänsgelshort såg jag på varannan man (och en del kvinnor) under oktoberfesten. Jag föredrar de längre varianterna, det blir liksom mindre hårigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...