onsdagen den 6:e januari 2010

Kan det inte bara bli sommar igen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder, tänk vad man längtar! Fast just nu är jag nöjd med våra ca 25 cm snö som fallit sedan igår. Ett par veckor och sedan kan det försvinna!

/Malena

Helena sa...

...ja, kan det inte bara bli det? Por favor.

Johanna Siljehagen sa...

På Sicilien har vi nästan sommar på dagarna....+22 i genomsnitt. Önskar att våren kommer snart. Gå i kortärmat bland alla vackra blommor. Härliga bilder. Snygg bikini...

Annika sa...

Jag är jätteglad över att vi verkligen fått riktig vinter. det var ju det jag trodde jag skulle få varje vinter, när jag flyttade från slaskgråa regnar vågrätt molnen vid takåsarna-Göteborg till Stockholm. Men, dina fina bilder väcker minnen från veckan vi hade på Korsika i juni förra året. Det var ljuvligt. Vill tillbaka. Har inte råd i år, men nästa år - då jäklar!

Svensk chekchouka sa...

igâr sâg jag ett tv program frân korsika pâ tv5 och konstaterade att det nog är ett de vackraste ställena i världen, allvarligt, det är verkligen sagolikt vackert och den korsikanska dialekten är sâââ cool!
stanna dâr, det hade jag gjort. Efter programmet kom vi fram till att om vi int ehade varit judar och bott här hade vi trvts alldeles förträffligt som infödda korsikanare.

Marie sa...

Jag håller med! SOMMAR!

mia sa...

Jo men nu njuter vi av den här magiska vintern först.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...