torsdagen den 14:e januari 2010

Miam

Söndag: Kinesiskt på hotellet
Måndag: Libanesiskt i Marais-kvarteren
Tisdag: Marockanskt i Montparnasse
Onsdag: Kantonesiskt i Denfert-Rochereau

Vad gäller mat var för övrigt onsdagens lunch på caféterian i Louvren veckans lågvattenmärke. Dyrt, äckligt och ganska ocharmig miljö överhuvudtaget. Tar helt död på eventuella kulturella förkovranden dessförinnan. Totally kills it, I tell you. Men efter att ha tillbringat tre timmar med Rubens, Da Vinci och sju högstadieklasser från Yokohama är man beredd till lite vad som helst.

2 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Jag kan skriva under på det sista om Louvren. Om precis allt du skrev. Huh.

Erica sa...

Jag älskar Louvren! Jag är svag för tidens vingslag! Rom är också ett sånt där ställe jag besökt som ger mig rysningar av välbehag för de perspektiv på tid som historien ger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...